Müşteri İlişkileri Yönetimi

İşletmelerin sürdürülebilir kazanç sağlamak için en önemli unsur müşterileridir. Müşterilerin satın alma kararlarını etkileyen en önemli konular ise ödediği bedel karşılığında kendisine vaat edilen sözün yerine getirilmesi yani siparişine eksiksiz ve zamanında ulaşmak ayrıca talep ve şikâyetlerine uygun yanıtlar verildiğini görmektir. Sipariş kaydı, stok, irsaliye, fatura gibi süreçler için ayrı bilgi kanallarının yaratılması ve bunun için karmaşık Excel dosyaları veya yazılım parçacıkları kullanılması yüksek ihtimalle talep ve beklentileri giderek çeşitlenen ve rekabetin yoğun olduğu alanlarda müşteri kaybıyla sonuçlanır. Öte yandan şirketlerin de gidecekleri yönü daha net bir şekilde belirleyebilmeleri için müşterileriyle ilgili değerlendirme ve istatiksel analizler yapması önemlidir.

Login ERP Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) müşterilerinizin talep ve beklentilerini eksiksiz olarak karşılamanızı sağlar. Login ERP Müşteri İlişkileri Yönetimi ile müşteri ilişkileri yönetimi konusunda istediğiniz bilgileri sistemden takip edebilir ve bu sayede yükselen müşteri memnuniyetini kazanca çevirebilirsiniz. Satıcılar ve müşterilerle ilgili değerlemelerin ve istatistiksel analizlerin, ayrıca müşteri bazında ürün karlılık hesaplamasının yapılmasını sağlayan Login ERP Müşteri İlişkileri Yönetimi ile müşteri verilerini farklı erişim seviyelerinde yapılandırabilir, müşteri anlaşmalarında yer alan temel bilgileri takip edebilir, müşteri bazında aylık ürün satış listesi alabilirsiniz. Belge paylaşımı ve güvenli web etkileşimleri sayesinde müşterilerinizle iletişiminizi geliştirebilir, otomatik yönlendirme, bildirimler, onaylar ve eskalasyon yapılarıyla iş süreçlerinizi geliştirerek müşterilerinizi yanıtlama hızınızı artırabilirsiniz. Login ERP Müşteri İlişkileri Yönetimi ile entegre olarak muhasebe, finans, insan kaynakları, lojistik gibi tüm süreçlerin tek bir sistem üzerinden yönetilmesiyle firmanızı ve hizmet sunduğunuz müşterilerinizi bir adım ileriye taşıyabilirsiniz.  

1439