Proje Bazlı Satınalma Yönetimi
Satınalma işlemleri şirketlerde takibinin en karmaşık olduğu akışlardan biri olarak görülüyor. Pek çok departmandan gelen talepler ile satınalma işlemlerinin yürütülmesi sırasında projeli satınalmaların ayrıştırılması bir iş yükü oluşturuyor. Şirketlerde projeli işlerde yalnızca o projeye özgü yaptıkları işlemleri takip edebilmek, proje sayısının artması ile birlikte güçleşiyor.
Login ERP Proje Bazlı Satınalma Yönetimi çözümü ile çalıştığınız projelerin tanımlamalarını sistem içerisinde yapabilir, projelere alt projeler tanımlayabilir, proje tipleri ve iş birimleri bazında ayırabilir, onaylayabilir ve takip edebilirsiniz. Satınalmalarınızı proje bazında oluştururken proje onay mekanizmalarını proje ve tutar bazında kontrol altında tutabilirsiniz. Proje ile ilgili masrafların girişlerini yaparken bu masrafları ilgili proje ile eşleştirebilir ve proje tutarından düşmesini sağlayabilirsiniz. Proje masraflarını izleyebilir ve kontrol edebilirsiniz. Satınalma siparişlerinde girmiş olduğunuz proje bilgilerini irsaliye ve fatura ekranlarda da görüntüleyerek ve kayıt altında tutarak bilgilerin otomatik olarak taşınmasını ve tutarlılığını sağlayabilirsiniz. Kasa, Personel Masrafları ve Cari Virman Fişleri ile ilgili işlemlerinizi ilgili projeleriniz ile bağdaştırarak işlemlerinizin proje tutarı ile entegre olmasını sağlayabilirsiniz.
Gerçekleştirdiğiniz işlemleri izleme ekranları ile izleyebilir ve kontrol edebilirsiniz. Raporlamalar ile kayıtlı tuttuğunuz bilgileri dökümante edebilirsiniz. Login ERP Proje Bazlı Satınalma Yönetimi ile karmaşa ve zaman kaybı yaşamadan proje bazında işlemlerinizi kolaylıkla takip edebilirsiniz.