Satınalma Yönetimi
Satınalma faaliyetlerinde, çabukluk ve doğruluk en önemli faktörlerdir. Satınalma sistemi için gerekli olan bilgiler önceden tanımlanarak bilgi altyapısı oluşturulmalı ve ihtiyaç olduğunda süratle belirlenmiş olan satıcılardan alınmalıdır. Satınalma biriminin farklı firmalardan sağladığı malzemeler, bu firmalarda farklı kod ve isimlerle takip ediliyor olabilirler. Bu nedenle satın alınan malzemelerin satıcı/malzeme ilişkisi kartlarında, bu firmalara özgü satıcı stok kodu, satıcı stok tanımı ve tedarik süresi gibi bilgileri tanımlanmalıdır. Satınalma süreçleri için, siparişin verildiği ilk aşamadan itibaren tüm onay mekanizmalarının farklı sistemler üzerinden yürütülmesi, hem satıcı firmaya yük oluşturur hem de müşteri memnuniyeti sağlamada yetersiz kalır.
Satınalma süreçlerinin en başından itibaren, yani siparişin verilmesinden başlayarak tüm onay mekanizmalarıyla beraber yürütülmesini sağlayan Login ERP Satınalma Yönetimi her bir verinin tek bir kez girilmesiyle tüm süreçlerin en doğru ve hızlı şekilde işlemesine olanak tanır. Her türlü sürece ve yetkilendirmeye uygun bir yapı sunan Login ERP Satınalma Yönetimi çözümünün tanımlayıcı kodlarla oluşturulan sistem kurgusu sayesinde çalışan ayrılmaları nedeniyle süreç kopukluğu yaşamadan tüm işlemlerin kaldığı yerden devam edebilmesini sağlayabilirsiniz. Login ERP Satınalma Yönetimi’nin kapsamlı onay mekanizması ile satınalma süreçlerinizi istediğiniz gibi kurgulayabilir, satınalma onaylarınızın akıllı telefonlarla verilebilmesini sağlayarak, zamandan kazanabilirsiniz.