Ne Yapıyoruz?
Login Yazılım’ın lokomotif birimlerinden, sürekli gelişerek güçlenen Destek Departmanımızla, yazılımlarınızın siz kullandığınız sürece en iyi durumda tutulmasını sağlıyor, her müşterimize ayırdığımız yüksek destek süreleriyle, olası soru ve sorunlarınıza anında ve bire bir destek veriyoruz. İş süreçlerinizi desteklemeye devam ederek, yeni sürümlerle gelen yeni özelliklerden yararlanmanıza ve her zaman yasal uyumluluğu sağlamanıza olanak tanıyoruz. Böylece işletmenizin her zaman en güncel yeniliklerle çağın gerekliliklerine uyum sağlamasına, olası sorunların işletmenize ciddi zararlar verme riskini minimum seviyeye indirmenize yardımcı oluyoruz.
Nasıl Yapıyoruz?
İşletmenize en iyi desteği sunarken, kendi geliştirdiğimiz, deneyimlerle şekillenen Login Destek ve Onarım modülünden yararlanıyoruz. Login çözümleri günlük kullanıma alındıktan sonra süre sınırı olmadan destek veriyoruz. Telefon, e-posta desteği ve uzak masaüstü bağlantısının yanında, uzaktan çözülemeyen sorunlarda yerinde ücretsiz destek sunuyoruz. İhtiyaçlar ve değişen koşullara göre düzenli olarak güncellenen çözümlerin yeni versiyonlarını ve yeni özelliklerini size bildiriyor, yeni sürümlere sorunsuzca geçmenizi sağlıyoruz. Verdiğimiz destek hakkında 3 ayda bir ayrıntılı raporlar sunuyoruz.