Mükemmel Tedarik Zinciri Yönetimi
İşletmeler, tedarik zinciri süreçlerinde siparişten başlayıp, teklif, iş emri, onay, teslim, dağıtım, kontrol ve sayıma kadar uzanan mekanizmaları sağlıklı ve hızlı bir şekilde yürütmelidir. Sipariş gecikmeleri, müşterinin talep ettiği ürünün temin edilememesi, elde kalan stoklar, tedarik sürecindeki kayıplar, şirketlerin başarıya ulaşmalarının önündeki en önemli engeller arasında yer alıyor. Müşteriye doğru ürünün, doğru zamanda, doğru fiyata ve tüm tedarik zinciri için mümkün olan en düşük maliyetle ulaşmasını sağlamak için malzeme, bilgi ve gelir akışının uyumlu bir şekilde yönetmek önem kazanıyor.
Login, tedarik zinciri çözümlerimizle sipariş, teklif, iş emri, onay, teslim, dağıtım, kontrol ve sayım gibi mekanizmaları süreçlerinizi iyileştirecek, işlerinizi hızlandıracak şekilde oluşturmanıza ve sağlıklı bir şekilde yürütmenize yardımcı oluyoruz.
İster web üzerinden ister masaüstü uygulamalarıyla tüm satış işlemlerinde yönetim kontrolü ile satışı etkileyecek tüm modüllerle entegrasyon için Satış Yönetimi, projelerinizi en başından itibaren kontrol altında tutmanızı, proje karlılığını her aşamada detaylıca izlemenizi sağlayacak Proje Yönetimi, tedarikçilerinizle olan iletişiminizi güçlendirmenizi ve sisteme onları da dâhil ederek hızlı kararlar vermenizi sağlayan Tedarikçi Portalı, doğru bir sistem ile stok maliyetlerinizi düşüren ve stokları kazanca dönüştüren Stok Yönetimi, kapsamlı bir onay mekanizması ile satın alma süreçlerinizi istediğiniz gibi inşa etmenizi sağlayan, satınalma onaylarını akıllı telefonlar aracılığıyla da gerçekleştirmeyi mümkün kılan Satınalma Yönetimi, ekstra bir maliyet ödemeden bayi ve şubelerinizi web portalına dâhil etmeniz için Bayi ve Franchise Portalı, müşteri ilişkileri yönetimi konusunda istediğiniz bilgileri sistemde takip etmek ve yükselen müşteri memnuniyetini kazanca çevirmek için CRM Yönetimi, ithalat ve ihracat süreçlerinizi sistem üzerinden takip etmenizi, otomatik hesaplanan maliyetlerle zamandan tasarruf etmenizi sağlayan İthalat ve İhracat Yönetimi gibi çözümleriyle Login, tedarik süreçlerine kapsamlı yanıtlar sunuluyor.
Yeni Nesil Tedarik Zinciri Çözümleri: Satın Alma Yönetiminden Tedarikçi Portalına, Stok Yönetiminden Sevkiyat Planlamaya kadar tüm tedarik zinciri süreçlerini kapsar.
- Akıllı kod mantığıyla optimum sevkiyat planlaması ve takibini mümkün kılan Login ERP Sevkiyat Planlama
- Satınalma süreçlerinin en başından itibaren, yani siparişin verilmesinden başlayarak tüm onay mekanizmalarıyla beraber yürütülmesini sağlayan Login ERP Satınalma Yönetimi
- Mobilleşen dünyada değişen ihtiyaçlara yanıt vermek üzere Login ERP kapsamındaki operasyon çözümlerinin el terminalleri üzerinden çalışabilmesini sağlayan Login X-tra Smart - El Terminali Arayüzü
- Ürün çeşidi ve ürüne ait belirli özellikler dikkate alınarak sayısız ürün stok kodu açılmasını da destekleyen Login ERP Stok Yönetimi
Sizi anlıyoruz ve size çözüm sunuyoruz:
Login Kurumsal İş Çözümleri
Müşterinize doğru ürünün, doğru zamanda ve en düşük maliyetle ulaşmasını sağlamak sizin için kritik mi?
Fazla stoklar, biriken siparişler, yeni sevkiyatlar çözülmesi vakit alan çeşitli sıkıntılara mı yol açıyor?
Proje kârlılığınızı her aşamada detaylı olarak inceleyebilmek ister misini?
İster web üzerinden ister masaüstü uygulamalarıyla tüm satış işlemlerinde yönetim kontrolünü sağlayabilirsiniz.
Satın alma ya da satış süreçlerinizi istediğiniz gibi inşa edebilir, dilerseniz sistem onay mekanizmaları ile bu süreçlerde yaşanabilecek riski en aza düşürebilirsiniz.
Otomatik hesaplanan maliyetlerle zamandan tasarruf edebilirsiniz.
Login Kurumsal İş Çözümlerinin CRM Yönetimi aracı ile müşteri memnuniyetlerinizi kazanca çevirebilirsiniz.
Siz kazanıyorsunuz!
Hızlı ve güvenilir yönetim
Web ve mobil destek
Bayi ve şubeleriniz için Web Portalı
Müşteri memnuniyeti
Doğru zamanda doğru sevkiyat