1352

Perakende Firmaları için ERP Yazılımı

Dijital teknolojilerin gelişmesi, tüketici davranışlarında büyük bir değişimi tetikliyor ve tüketiciler için artık ürünü temin ettikleri satış kanalı önemini yitiriyor. Tüketici davranışlarındaki bu değişikliğe ayak uydurabilmek için perakendecilerin yeni teknolojiler, yeni süreç ve yeni organizasyon formatları benimsemeleri, çağa uygun bir iş stratejisi geliştirmeleri gerekiyor. Tüketicilerin perakendecileri hem sanal hem de gerçek dünya ayrımı yapmadan sürekli ulaşabildikleri tek bir marka gibi görecekleri öngörülürken ‘çok yönlü kanal stratejisi’ de önemini giderek artırıyor. Tüketiciler artık, satış kanalları arasında istedikleri an geçiş yapabilmek, bunu yaparken de bütün kanallarda birbiriyle tutarlı indirim ve promosyon seçenekleriyle karşılaşmak istiyor.

Bu durum perakende sektöründe ürünlerin sınıflandırılmasından fiyatlama politikalarına, kampanya yönetiminden finansal uygulamalara, müşteri ilişkilerinden satış planlamaya, tedarik zinciri ve depo yönetimine kadar tüm süreçlerin etkili bir yazılım altyapı sistemiyle yönetilmesini gerektiriyor. Perakende satışı yapılacak olan ürünlerin sınıflandırılması, sektör için oldukça önemli. Diğer taraftan perakende sektöründe sık sık uygulanan kampanyalar ve fiyat değişiklikleri gibi unsurlar da bu yazılım altyapılarında esnekliği şart koşuyor.

ERP, tedarik zinciri ve depo yönetimi, sevkiyat, barkodlama, raporlama, mobil ve web tabanlı kullanımı kolay uygulamalar içeren Login Kurumsal İş Çözümlerimizle perakende sektöründe faaliyet gösteren müşterilerimizin tüm ihtiyaçlarını karşılayan etkin süreç yönetimi yapmalarına olanak tanıyoruz. Merkez ve mağazalar arasında otomatik süreçlerin uygulanmasına imkan tanıyarak iş yükünü azaltıyoruz. Perakende sektörünün en kritik ihtiyacını, yani yüksek hız beklentisini yerine getiriyoruz.  

Hemen Ulaşın

Konularında uzman danışmanlarımızdan iş süreçlerinize en uygun çözümler hakkında bilgi alın.

Perakende  için Yeni Nesil Finans, Tedarik Zinciri, İnsan Kaynakları ve Üretim Programı : Login ERP - Login HR - Login X-tra - Login Pro

CHECK
  • Müşterilerin talep ve beklentilerini eksiksiz olarak karşılamayı sağlayan Login Müşteri İlişkileri Yönetimi
  • Stokların sınıflandırılmasını, yönetilmesini ve mağazaların stok durumuna ilişkin bilgilere anında ulaşılmasını sağlayan Login Stok Yönetimi
  • Tüm maliyetleri dikkate alarak gerçek maliyetleri hızlı ve doğru bir şekilde ortaya çıkarmayı sağlayan Login Maliyet Muhasebesi

Sizi anlıyoruz ve size çözüm sunuyoruz:

Login Kurumsal İş Çözümleri

Tüm süreçlerinizi merkezden ve web üzerinden yönetmeniz gerekiyor mu?

Bayilerinizin kendi stoklarını oluşturmalarını destekleyebiliyor musunuz?

Çok sayıdaki stoklarınız hızlı bir şekilde görüp gerekli aksiyonları alabiliyor musunuz?

Müşteri ilişkileri yönetiminiz tüm gereksinimleri karşılayabilen bir yapıda mı?

ÇANTA

Login Kurumsal İş Çözümleriyle siparişten kampanyalara kadar tüm aşamalarınızda hem iç süreçlerinizi hem bayilerle iletişiminizi hem de müşterilerle etkileşiminizi etkili bir şekilde yönetebilirsiniz.

Web üzerinden sipariş almaya, bayilerin kendi stoklarını web üzerinden oluşturmalarına olanak tanıyabilir, stoklarınızın entegrasyonundan satışlarda kredi kartı altyapılarına, kampanyaların uygulanmasından stokların görüntülenmesine kadar tüm süreçlerinizde verimlilik sağlayabilirsiniz. Merkezden stokları azalan bir mağazaya gönderim yapmanın yanı sıra gereken durumlarda otomatik sipariş açmayı sağlayan çözümlerle etkili bir stok yönetimi sağlayabilirsiniz.

 

Siz kazanıyorsunuz!

Web üzerinden takip ve uygulama yönetimleri

Bayi ve merkez arasında hızlı bilgi alışverişi

Etkili müşteri ilişkileri yönetimi

Etkin stok yönetimi ve takibi

Otomatikleştirilmiş süreçler  

Whatsapp