1349

Mobilya Firmaları için ERP Yazılımı

Refah düzeyleri artan tüketicilerin tüketim kalıpları ve tercihleri de zaman içinde önemli değişiklikler geçirdi ve geçirmeye devam ediyor. Tüketiciler artık sunulan standart ürün ve hizmetlerle yetinmiyor ve kendilerine özel ürünleri arıyor. Tüketicilerin önemli bir bölümü özellikle de konu mobilya olduğunda kendi zevklerine özel tasarımları satın almayı istiyor.

Ancak özel talepleri eksiksiz ve zamanında karşılamak, öte yandan çok sayıda bileşenin etkilediği bu süreci yönetmek çok da kolay değil. Ayrıca kitlesel üretime uygun altyapı ve sistemler bu süreci karşılamada yetersiz kalıyor. Bu da konusunda uzmanlaşmış, işin doğasına ve esnekliğine uygun çözümleri bir zorunluluk haline getiriyor.

Mobilya sektöründe siparişe, modaya ve zaman içinde değişen ihtiyaçlara uygun ürünler geliştirmeyi hedefleyen müşterilerimize Login Kurumsal İş Çözümleri ile ihtiyaçlarını karşılayacak uygun bir altyapı sunuyoruz. Birçok değişkene bağlı ürün yapılarının getirdiği zorlukları aşmalarına ve ürün ağaçlarını hızla, kolayca ve gereksiz iş yükünden kaçınarak oluşturmalarını sağlıyoruz. Franchise veya bayilerinin merkezdeki güncel bilgilere anında erişim sağlamalarına, doğru ve zamanında teslimat koşulunu yerine getirmelerine yardımcı oluyoruz. Üretim süreçlerini tamamen kontrol altına almanıza, malzeme tedarikinden maliyet hesaplamaya kadar tüm süreçlerinizi hızlandırmanıza olanak tanıyoruz.

Hemen Ulaşın

Konularında uzman danışmanlarımızdan iş süreçlerinize en uygun çözümler hakkında bilgi alın.

Mobilya  için Yeni Nesil Finans, Tedarik Zinciri, İnsan Kaynakları ve Üretim Programı : Login ERP - Login HR - Login X-tra - Login Pro

CHECK
  • Sektördeki deneyimimizle geliştirdiğimiz, sektördeki ürün çeşitliliğinin getirdiği ürün ağacı oluşturma sorununa çözüm sağlayan Login ERP Ürün Konfigüratörü
  • Üretilen ürünlerin kalitesinin artırılarak, markalaşmış ve sertifikalı ürünler oluşturulmasında etkili olan Login Üretim Takibi ve Login Kalite Kontrol
  • Bayi ve şubelerin web üzerinden, ekstra bir yatırım yükü olmaksızın güncel bilgilere ulaşmalarını ve süreçlere dahil olmalarını sağlayan Login Bayi ve Franchise Portalı

Sizi anlıyoruz ve size çözüm sunuyoruz:

Login Kurumsal İş Çözümleri

Firmanızda kişiye özel üretim ya da montaj yapıyor musunuz?

Sunduğunuz ürünler birçok farklı değişik bileşenden mi oluşuyor?

Müşterinize verdiğiniz fiyat ve teslim tarihlerinde hatalar oluyor mu?

ÇANTA

Login Kurumsal İş Çözümleriyle, müşterilerinize özel üretim yaparken tüm iş süreçlerinizi etkin bir şekilde yönetebilir, özel ürün tasarımını, sipariş anında birkaç tuşa basarak kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Ürünün değiştirilebilir özelliklerini belirlerken varsa ek işçilikleri de dikkat alarak gerçek maliyetleri sipariş anında görebilirsiniz. Stoklarınızın ve atölyelerinizin durumuna bağlı olarak ürünün üretilip üretilemeyeceğini kontrol edebilir, müşterinize gerçekçi fiyat ve teslim tarihi verebilirsiniz. Özel tasarlanmış ürünlerin yer aldığı toplu satış veya ihalelere hazırlanırken ayrıntılı maliyet analizlerini, üretilebilirlik kontrollerini, teklif hazırlığı ve revizyonlarını çok kısa sürelerde yapabilirsiniz.

ERP sistemi içinde, görüntüleyicisi olmayan bir çizim programı mantığıyla çalışan çözümümüz sayesinde, bir ürünü oluşturabilecek pek çok değişkenden ve bileşenden istediklerinizi seçerek her ürüne özel ürün ağacını otomatik olarak hızla ve kolaylıkla oluşturabilirsiniz. Bu ürün ağacını üretim planlamasına aktarabilir, üretim için malzeme ihtiyaç planlamasını yapabilir, operasyon için makinelerin kapasitesini planlayabilirsiniz. Üretimden sonra en iyi koşullarda sevk edebilir, fatura ve irsaliye süreçlerini tamamlayabilir, satış sonrası hizmetlerini verebilirsiniz. Tüm ürünlerin ve hizmetlerin kaydını tutarak, sorunları öngörebilir, buna uygun çözümler geliştirebilirsiniz.

 

Siz kazanıyorsunuz!

Ürün ağacı oluşturmak için daha az işgücü harcanması

Daha iyi malzeme takibi

Ürün bileşenlerindeki tüm değişikliklerin bayi kanalına hızla iletilmesi  

Whatsapp