1351

Otomotiv Yedek Parça Firmaları için ERP Yazılımı

Çetin bir rekabetin yaşandığı otomotiv yedek parça sektöründe hızlı siparişler ve hatasız sevkiyat, müşteri memnuniyeti açısından son derece önem taşıyor. Yedek parça sektörünün yapısına uygun olarak ‘muadil parça’, ‘araçta kullanım yeri’ gibi bilgilerin rahatlıkla tanımlanabilmesi, değişen kodların takibi gibi özellikler, sektörün dinamiğine uygun sistem ihtiyacına işaret ediyor.

Otomotiv ve yedek parça sektörü için kullanılacak yazılım altyapılarından her türlü para ve ölçü birimiyle çalışabilme, şube bazında konsolide stok bilgileri, istenilen depodan müşterinin farklı adreslerine sevkiyat planlayabilmenin yanı sıra gönderilecek kargo şirketini belirleyebilme gibi özellik ve olanaklar bekleniyor. İthalat veya sevkiyat süreçlerinin eksiksiz yönetimi ve gerçek maliyet hesaplamaları da otomotiv ve yedek parça sektöründeki firmaların rekabetteki konumunu belirleyen unsurlar olarak öne çıkıyor.

Login Kurumsal İş Çözümleriyle otomotiv ve yedek parça sektöründe çalışan müşterilerimizin mevcut stoklarını, ithalatını yaptıkları yolda olan malzemelerin durumunu takip edebilmelerini sağlıyoruz. Hızla işlenen siparişler ve hatasız gerçekleşen sevkiyatlarla müşteri memnuniyetini artırmalarına katkıda bulunuyoruz. Güçlü sorgulama ve raporlama olanaklarıyla her türlü bilgiye anında erişip karar verme süreçlerini hızlandırmalarına yardımcı oluyoruz.

Hemen Ulaşın

Konularında uzman danışmanlarımızdan iş süreçlerinize en uygun çözümler hakkında bilgi alın.

Otomotiv Yedek Parça  için Yeni Nesil Finans, Tedarik Zinciri, İnsan Kaynakları ve Üretim Programı : Login ERP - Login HR - Login X-tra - Login Pro

CHECK
  • Akıllı kod mantığıyla optimum planlama sağlayan Login Sevkiyat Planlaması
  • Bütün ithalat işlemlerini takip ederek kayıt altına almayı sağlayan Login İthalat Modülü
  • Tüm maliyetleri dikkate alarak gerçek ürün fiyatlarını hızlı ve doğru bir şekilde ortaya çıkarmayı sağlayan Login Maliyet Muhasebesi

Sizi anlıyoruz ve size çözüm sunuyoruz:

Login Kurumsal İş Çözümleri

Ürünleri, iş yapış biçiminize uygun olarak, istediğiniz kategorilere ve gruplara ayırıp, aralarında entegrasyon kurmakta zorlanıyor musunuz?

Ürünlerin gerçek maliyetlerini hızlı bir şekilde hesaplayabiliyor musunuz?

Zamanla değişen ihtiyaçlara göre hızla uyarlanan çözümlere ihtiyaç duyuyor musunuz?   

ÇANTA

Login Kurumsal İş Çözümleriyle hızlı işlenen siparişler ve hatasız gerçeklesen sevkiyatla müşteri memnuniyetinizi artırabilirsiniz. Tedarik edilen tüm ürünlerle ilgili ayrıntılı stok kartları oluşturabilir, ürünleri istediğiniz şekilde kategorilere ve gruplara ayırarak, aralarında her türlü ilişki bağı yaratabilirsiniz. Tüm ithalat süreçlerinizi eksiksiz olarak yönetebilir ve gerçek maliyetlerinizi hatasız olarak hesaplanabilirsiniz.

Ürünleriniz, hammaddeler gibi kaynaklarla ilgili tüm özellik ve fiyat değişimlerinizi saklayarak, teklif ve sipariş süreçlerinizi hızlandırabilirsiniz. Mevcut stoklarınızın durumunun yanı sıra ithalatı yapılan ve yolda olan malzemeleri izleyebilirsiniz.

Stoklarınızı detaylı bir şekilde takip ederek, stok miktarlarındaki düşüşleri ve geriye dönük satış istatistiklerini raporlayabilir, satın almalarınızı bu bilgilere göre doğru bir şekilde yönlendirebilirsiniz. Müşterilerinizin hangi ürünleri daha çok kullandığını anında görebilir ve bu bilgilerle satış ekiplerinizi destekleyebilirsiniz.

 

Siz kazanıyorsunuz!

Hızlı sipariş, hatasız sevkiyat

Tüm ürünlerle ilgili ayrıntılı stok kartları

Detaylı takip

Anlık raporlar  

Whatsapp