Turizm Firmaları için ERP Yazılımı
Türkiye turizm sektörü, çeşitli dalgalanmaların yanı sıra potansiyelin ve beklentilerin yüksek olduğu bir sektör. Türkiye turizm sektörünün lokomotiflerinden biri olan turizm acentelerine de bu sektörü kalkındırmalarında büyük bir sorumluluk düşüyor. Türkiye geneline yayılan ve birden çok operasyonun yürütüldüğü turizm acentelerinde, özellikle insan kaynakları biriminin etkili yönetimi önem kazanıyor.
Turizm sektöründeki müşterilerimizin insan kaynaklarını en etkili biçimde yönetmelerine yardımcı olan Login Kurumsal İş Çözümleriyle doğru stratejiler geliştirip, yasal uyumluluk sağlayarak kurumsal hedeflerine ulaşmalarına destek oluyoruz. Müşterilerimizin insan kaynakları yönetimine yönelik ihtiyaçlarını eksiksiz şekilde karşılayan Login HR İnsan Kaynakları Yönetimi çözümlerimizin yanı sıra, Login Finans çözümlerimizle de verilen hizmetlerdeki finansal bilgileri doğru ve sağlıklı bir şekilde yönetmelerine olanak tanıyoruz.
Login’in turizm sektörünün çalışma dinamiklerine uygun çözümleri ile çalışanların bilgileri düzenli olarak sınıflandırılarak saklanırken, merkez birim çalışanların durumlarına ilişkin tüm bilgileri kolayca görüp gerekli aksiyonları alabiliyor. Login İnsan Kaynakları çözümleri personel yönetimi gibi karmaşık bir alanın kolay ve hızlı bir şekilde düzenlenmesini diğer taraftan finansal süreçlerin de sıfır hata ve zaman tasarrufu ile tamamlanmasına büyük bir destek sunuyor.
Turizm için Yeni Nesil Finans, Tedarik Zinciri, İnsan Kaynakları ve Üretim Programı : Login ERP - Login HR - Login X-tra - Login Pro
- İşgücünün doğru yönetimiyle mevcut insan kaynağından en yüksek verimi elde etmeye yardımcı olan Login HR İnsan Kaynakları Yönetimi
- İnsan kaynakları yönetimine etkili çözüm sunan, çalışanların eğitim ve performans süreçlerinin doğru değerlendirilmesini sağlayan Login Eğitim ve Performans Yönetimi
- Personellerin çalışma düzenlerini belirlemeyi ve kullanılan insan gücünden en yüksek verimi elde etmeyi sağlayan Login Bilgi Erişim Portalı
- Finansal yönetim aşamalarının anlık takibini sağlayan Login Bütçe Yönetimi
Sizi anlıyoruz ve size çözüm sunuyoruz:
Login Kurumsal İş Çözümleri
Çok sayıda personelden oluşan insan kaynaklarınızdan en yüksek verimi elde edebiliyor musunuz?
Merkez ve bayileriniz arasında hızlı ve kolay bir iletişim sağlayabiliyor musunuz?
Çok şubeli yapılarda, çoklu dil ve para birimi entegrasyonu sağlayabiliyor musunuz?
Gelişmiş yetkilendirme, güvenlik, veri bütünlüğü, LOG yapısına sahip ve özel ihtiyaçlara göre geliştirilebilen Login Kurumsal İş Çözümleriyle en karmaşık insan kaynakları yönetim modellerini bile kolaylıkla kurgulayabilir, İK departmanınızda daha kaynakla tüm insan kaynaklarınızı en verimli şekilde yönetebilirsiniz. İK yöneticilerinizin rutin işlerini azaltıp, strateji ve politika geliştirmeye zaman ayırmalarına yardımcı olabilirsiniz. Çok şubeli yapılarınızda personel kadro, statü, unvan, pozisyon tanımlamalarını, şube-departman, form ve fonksiyon bazında kullanıcı yetkilendirmelerini, çoklu dil ve para birimlerini kullanmayı kolaylıkla gerçekleştirebilirsiniz.
Bir dönem içerisinde istediğiniz kadar tip ve sayıda bordro hesabı yapabilir, istenilen para biriminden aylık, günlük, saatlik, net, brüt ücret tanımlamalarını gerçekleştirebilirsiniz. Diğer turizm sektörü sistemleriyle de sorunsuz bir şekilde entegrasyon sağlayan Login Kurumsal İş Çözümleriyle merkez ve acenteleriniz arasında verimli bir bağlantı kurabilirsiniz.
Siz kazanıyorsunuz!
Çok şubeli yapıların kolay yönetimi
Miktar ve oran bazında otomatik ücret artışı yapabilme
Enflasyon bazlı istatiksel raporlar
Sınırsız sayıda özel kazanç ve kesinti tipleri