1348

Medikal Firmaları için ERP Yazılımı

Medikal sektöründe faaliyet gösteren firmaların başarısında, satın alma süreçlerinin sağlıklı bir şekilde yönetilmesi önemli rol oynuyor. Kayıplara neden olmadan gelir ve giderlerin doğru yönetilmesine, saha ve kurumsal satış temsilcilerinin yaptıkları işlemleri ve masrafları sisteme dâhil etmeleri gibi süreçlerde, finans departmanının işini kolaylaştıracak sistemlere olan gereksinim giderek artıyor.

Login Kurumsal İş Çözümleriyle medikal sektöründeki müşterilerimizin hammadde planlaması ve kullanımını efektif hale getiriyor, karmaşık malzeme stoklarının kontrolünü sağlamalarına, departmanlar arası işbirliğini artırmalarına, satış sonrası servis süreçlerini ve farklı lokasyonlardaki depoları yönetmelerine ve hatasız ürün kayıtları tutmalarına yardımcı oluyoruz. Web üzerinden otomatik veri girişleri ve onay sistemi sayesinde medikal sektöründeki müşterilerimizin finans departmanlarının iş yükünü azaltıyoruz.

Yüksek müşteri memnuniyeti sağlayan satış sonrası süreçlerden yüksek izlenebilirliğe kadar pek çok aşamada hassas planlama yapmanıza ve çalışmalarınızı eksiksiz bir şekilde tamamlamanıza yardımcı oluyoruz.

Medikal  için Yeni Nesil Finans, Tedarik Zinciri, İnsan Kaynakları ve Üretim Programı : Login ERP - Login HR - Login X-tra - Login Pro

CHECK
  • Saha satış temsilcilerinin, masraflar konusunda merkezi bilgilendirmesini sağlayan web tabanlı Login Masraflar Yönetimi
  • Hammadde kaynaklarının verimli bir şekilde planlanmasını ve kullanılmasını sağlayan Login Malzeme İhtiyaç Planlaması
  • Depolardaki tüm hareketlere ait işlemlerin anında canlı ve hatasız olarak sisteme girilebilmesini sağlayan Login Stok Yönetimi
  • Web üzerinden ve masaüstü uygulaması üzerinden tüm satış işlemlerini yönetmeyi, satışı etkileyecek tüm modüllerle entegrasyonu sağlayan Login Satış Yönetimi
  • Performans ve müşteri memnuniyeti ölçümü de yapabilen, satış sonrası destek sürecini hızlandıran Login Servis Yönetimi
  • Konsolide raporlar alabilmeyi, tek bir sistem üzerinden tüm finansal süreçleri yönetmeyi sağlayan Login Finans Çözümleri

Sizi anlıyoruz ve size çözüm sunuyoruz:

Login Kurumsal İş Çözümleri

Gelir ve giderlerinizi doğru yönetemediğiniz kayıplarınız mı oluyor?

Finans departmanlarınızın iş yükü çok fazla mı?

Karmaşık malzeme stoklarının kontrolünü sağlayamıyor musunuz?

Satış sonrası servis süreçlerinde aksamalar oluyor mu?   

ÇANTA

Login Kurumsal İş Çözümleriyle satış süreçlerinizi daha verimli ve hızlı hale getirebilirsiniz. Satış temsilcilerinizin, yaptıkları işlemlerle ilgili olarak merkeze anında ve doğru bilgi iletmelerini, hızla onay almalarını sağlayabilir, diğer süreçlerle entegrasyonu sayesinde tüm süreçlerde verimlilik elde edebilir, gereksiz iş yüklerinden kurtulabilirsiniz.

Departman, personel, marka, ana gider- alt gider grubu bazında gelir, gider raporları alabilir, son kullanma tarihi gibi hassasiyetleri olan ürünlerinizi etkili depo ve stok yönetimi ile kontrol altında tutabilirsiniz.

 

Siz kazanıyorsunuz!

Etkin gelir-gider planlaması

Yüksek müşteri memnuniyeti sağlayan satış sonrası süreçler

Stokların etkin yönetimi

Departmanlar arası işbirliği

Üretim ve dağıtım süreçlerinde yüksek izlenebilirlik

 

Medikal Sektörüne Özel ERP Çözümleri

Soprano Mobilia olarak ürün tedariğinden üretim, stok ve sevkiyat süreçlerine kadar kaliteli hizmet sunmamıza olanak sağlayan Login Yazılım ile serüvenimiz 2019 yılında başlamıştır. Müşterilerimize beklentilerinin üzerinde kaliteli hizmet verebilmek, ürünlerimizin üretimin her aşamasında takip edilebilirliğini sağlamak ve konfigürasyonlu satış ile üretim yapabilmek Login ERP’yi tercih etme sebebimiz olmuştur. Üretim süreçlerimizde hayal ettiklerimizi gerçekleştirebilmemiz adına Login ERP’ye bizlere sunduğu çözüm önerileri ve destekleri için ayrıca teşekkür ederiz. Daha uzun yıllar yeni ve kaliteli projelerle serüvenimize devam edeceğiz.

Tuncer Ertan
Genel Müdür, Soprano Mobilia
bg
Hemen Ulaşın

Konularında uzman danışmanlarımızdan iş süreçlerinize en uygun çözümler hakkında bilgi alın.