
Medikal Firmaları için ERP Yazılımı
Medikal sektöründe faaliyet gösteren firmaların başarısında, satın alma süreçlerinin sağlıklı bir şekilde yönetilmesi önemli rol oynuyor. Kayıplara neden olmadan gelir ve giderlerin doğru yönetilmesine, saha ve kurumsal satış temsilcilerinin yaptıkları işlemleri ve masrafları sisteme dâhil etmeleri gibi süreçlerde, finans departmanının işini kolaylaştıracak sistemlere olan gereksinim giderek artıyor.
Login Kurumsal İş Çözümleriyle medikal sektöründeki müşterilerimizin hammadde planlaması ve kullanımını efektif hale getiriyor, karmaşık malzeme stoklarının kontrolünü sağlamalarına, departmanlar arası işbirliğini artırmalarına, satış sonrası servis süreçlerini ve farklı lokasyonlardaki depoları yönetmelerine ve hatasız ürün kayıtları tutmalarına yardımcı oluyoruz. Web üzerinden otomatik veri girişleri ve onay sistemi sayesinde medikal sektöründeki müşterilerimizin finans departmanlarının iş yükünü azaltıyoruz.
Yüksek müşteri memnuniyeti sağlayan satış sonrası süreçlerden yüksek izlenebilirliğe kadar pek çok aşamada hassas planlama yapmanıza ve çalışmalarınızı eksiksiz bir şekilde tamamlamanıza yardımcı oluyoruz.
Medikal için Yeni Nesil Finans, Tedarik Zinciri, İnsan Kaynakları ve Üretim Programı : Login ERP - Login HR - Login X-tra - Login Pro

- Saha satış temsilcilerinin, masraflar konusunda merkezi bilgilendirmesini sağlayan web tabanlı Login Masraflar Yönetimi
- Hammadde kaynaklarının verimli bir şekilde planlanmasını ve kullanılmasını sağlayan Login Malzeme İhtiyaç Planlaması
- Depolardaki tüm hareketlere ait işlemlerin anında canlı ve hatasız olarak sisteme girilebilmesini sağlayan Login Stok Yönetimi
- Web üzerinden ve masaüstü uygulaması üzerinden tüm satış işlemlerini yönetmeyi, satışı etkileyecek tüm modüllerle entegrasyonu sağlayan Login Satış Yönetimi
- Performans ve müşteri memnuniyeti ölçümü de yapabilen, satış sonrası destek sürecini hızlandıran Login Servis Yönetimi
- Konsolide raporlar alabilmeyi, tek bir sistem üzerinden tüm finansal süreçleri yönetmeyi sağlayan Login Finans Çözümleri
Sizi anlıyoruz ve size çözüm sunuyoruz:
Login Kurumsal İş Çözümleri
Gelir ve giderlerinizi doğru yönetemediğiniz kayıplarınız mı oluyor?
Finans departmanlarınızın iş yükü çok fazla mı?
Karmaşık malzeme stoklarının kontrolünü sağlayamıyor musunuz?
Satış sonrası servis süreçlerinde aksamalar oluyor mu?

Login Kurumsal İş Çözümleriyle satış süreçlerinizi daha verimli ve hızlı hale getirebilirsiniz. Satış temsilcilerinizin, yaptıkları işlemlerle ilgili olarak merkeze anında ve doğru bilgi iletmelerini, hızla onay almalarını sağlayabilir, diğer süreçlerle entegrasyonu sayesinde tüm süreçlerde verimlilik elde edebilir, gereksiz iş yüklerinden kurtulabilirsiniz.
Departman, personel, marka, ana gider- alt gider grubu bazında gelir, gider raporları alabilir, son kullanma tarihi gibi hassasiyetleri olan ürünlerinizi etkili depo ve stok yönetimi ile kontrol altında tutabilirsiniz.
Siz kazanıyorsunuz!
Etkin gelir-gider planlaması
Yüksek müşteri memnuniyeti sağlayan satış sonrası süreçler
Stokların etkin yönetimi
Departmanlar arası işbirliği
Üretim ve dağıtım süreçlerinde yüksek izlenebilirlik