Satış Sonrası Hizmetler Yönetimi

Satış Sonrası Hizmetler, müşterinin bir ürünü ya da hizmeti satın alması ile başlayan ve kullanımı süresince ihtiyaç duyabileceği tüm süreçler ile ilgili dönüş sağlayabileceği ve destek alabileceği bir süreci kapsar. Bu noktada, tüm müşteri ve siparişler ile ilgili bilgilerinin doğru şekilde tutulması, kolay bulunabilir olması çok kritiktir. Satış sonrası hizmetler, tüm servis ve müşteri ağına kaliteli bir hizmet sunduğu takdirde, müşteri memnuniyeti paylaşımı olmakta, marka farklılaştırması artmakta ve marka değeri güçlenmektedir.

Login ERP Satış Sonrası Hizmetler çözümü ile müşterinizin şikayetlerine bağlı olarak şikayet kaynağını, şikayet tanımlarını sistem içerisinde tanımlayabilir ve şikayet giriş kaydını asıl siparişe erişerek sağlayabilirsiniz. Girmiş olduğunuz şikayetleri üretimdeki durumlarına göre izleyebilir ve durumları hakkında bilgi edinebilirsiniz.  Şikayetin çözümlenme durumunda Şikayet Cevap kayıtları oluşturabilir ve akışı sistem içerisinden yürütebilirsiniz.

Login ERP WEB Ekranı ile entegre olan yapısı içerisinde mağaza ve bayilerinizden gelen şikayetleri ortak bir havuzda toplayarak kontrol edebilirsiniz. İzleme ekranları ve raporlamalar ile analizlerinizi yapabilir, sonuçları gözlemleyebilirsiniz.

3091

Boreas Group Plastiğin sıfır hata ile üretim politikası gereği üretim, tedarik ve stok gibi süreçlerin sorunsuz ilerlemesine destek amaçlı Login ERP'yi tercih ettik. Ayrıca diğer uygulamalarımızla sorunsuz entegrasyon ve Login Yazılım'ın her daim destek hizmeti sayesinde uzun yıllar daha işbirliğinin devam etmesini umuyoruz.

Olcay Gezer
Sistem Geliştirme Direktörü, Boreas Group Plastik
bg
Hemen Ulaşın

Konularında uzman danışmanlarımızdan iş süreçlerinize en uygun çözümler hakkında bilgi alın.