Şirket Yapısı ve Özlük Yönetimi
Özellikle çok şubeli işletmelerde personellerin tüm kimlik ve özlük bilgilerinin detaylı olarak muhafaza edilmesi bununla birlikte pratik bir şekilde takip edilerek hızlıca raporlanabilmesi önem taşıyor. Her şubedeki pozisyon hiyerarşisi farklı olduğu için gerekli tanımlamaların oluşturulması ve bilgilerin sınıflandırılmasındaki eksikler, şirket organizasyonun etkili bir şekilde yönetilmesini zorlaştırıyor. Çalışanlar hakkındaki bilgilerin saklanması, raporlanması böylece kontrol altında tutulmasını sağlamak için özlük yönetimini güçlü bir şekilde sağlayacak hızlı sistemlere ihtiyaç duyuluyor.
Personelin tüm kimlik ve özlük bilgilerinin detaylı olarak muhafaza edilmesini ve kolay bir şekilde takibini sağlayan Login HR Şirket ve Özlük Yönetimi birden fazla SGK Sicil Numarası bazında şube tanımlaması yapabilir, organizasyon şemalarına göre tanımlama ve yönetim doğrultusunda raporlama yapabilirsiniz. Bunlarla birlikte özlük kartlarında personel bazında oluşturulan bordro, yapılan transfer ve terfi işlemi, verilen izin ve işe giriş, yeniden işe giriş, işten çıkış işlemlerinin tarihçelerini kontrol edebilirsiniz.