Digital Planet e-Dönüşüm Entegrasyonu
Fatura, kredi kartı ekstresi, poliçe, müşteri mektubu gibi birçok alanda uygulanan e-Dönüşüm, bu alanlardaki bütün aktivitelerin dijital olarak gerçekleştirilmesi olarak tanımlanır. Hem özel hem de kamu kuruluşları için hız ve tasarrufun en temel ihtiyaca dönüşmesi ile e-Dönüşüm hayatımıza girmiştir. e-Fatura, e-Arşiv, e-İrsaliye, e-Defter, e-Bilet gibi uygulamalar e-Dönüşüm’ün hayatımızı kolaylaştıran sadece birkaç örneğidir.
e-Dönüşüm sistemleri size oldukça avantaj sağlar. Operasyonel maliyetlerde düşüş sağlayarak verimliliğinizi de arttırırsınız. Dijital ortama taşınarak; kağıt, baskı, posta ve arşivleme maliyetlerini ortadan kaldırırsınız. Kayıpları ve yasadışı faaliyetleri önleyebilir ve e-Dönüşüm sistemlerine istediğiniz her yerden ulaşım sağlayabilirsiniz. Çevre dostu bu sistem ile her yıl yüzbinlerce ağacın kesilmesini önlemeye destek olursunuz. Login ERP ile e-Dönüşüm Hizmetlerinde Tam Entegrasyon sayesinde e-Fatura, e-Arşiv, e-İrsaliye, e-Defter ve e-Defter saklama modülleri ile e-Dönüşüm hizmetleri entegre kullanımı sağlanır.
Firmalara özel entegratörlük hizmeti veren Digital Planet, maliyet ve zaman tasarrufu gibi pek çok konuda avantaj sağlayan e-Dönüşüm uygulamalarının kullanımı konusunda; büyük, orta ve küçük ölçekli tüm firmalar için teşvik ve bilinç oluşturma hedefiyle özellikle KOBİ’ler ve Start Up’lar gibi verimlilik ihtiyacı duyan firmaları destekliyor.