Login Web Business Suite - Mağaza ve Bayi Yönetimi

Bayilik ve mağazacılık sistemiyle çalışan işletmelerde merkez ve bayiler/mağazalar arasında etkili bir iletişim sağlanması hayati bir önem taşıyor. Sipariş, sevkiyat, faturalandırma, ana merkezde alınan kararlar, ürünlere yönelik değişiklikler ve stoklar hakkında bayileri bilgilendirme gibi konularda eş zamanlı yönetim ve koordinasyon sağlanamaması, çok yönlü sorunlar yaratarak işletmelerin başarıya ulaşmasının önünde engeller yaratıyor. Bayiler/mağazalar ve merkez arasındaki bilgi alışverişinin yavaş ve sorunlu olması da hem zaman hem de müşteri kaybına yol açıyor.

Login ERP Bayi Mağaza ve Bayi Sistemi ile bayi ve şubelerinizi ekstra bir yatırım yükü olmadan web portalına dahil ederek merkez ve bayileriniz arasında güçlü bir iletişim sağlayabilir, bayilerinizin ve mağazalarınızın merkezden kolaylıkla yönetilmesini ve bilgilendirilmesini sağlayabilirsiniz. Tedarikçi firma ve bayiler arasındaki iletişimin tek bir noktadan yürütülmesini sağlayan Login ERP Mağaza ve Bayi Yönetimi ile bayilerin ve mağazaların sipariş verebilecekleri, stok ve mal giriş detaylarını görebilecekleri ve bayilerinizi bir araya getirmenizi sağlayan kapsamlı bir mağaza ve bayi yönetim sistemine sahip olabilirsiniz. Stokların planlanması, takip edilmesi, sipariş verilmesi, siparişin takibi, ödeme seçenekleri, geriye dönük bilgilerin kontrol edilmesi gibi pek çok kritik süreci kapsayan Login ERP Mağaza ve Bayi Yönetimi çözümüyle istediğiniz bilgi ve raporlara istediğiniz an, ekstra bir maliyetle karşılaşmadan ulaşabilirsiniz. Merkezde alınan kararlar hakkında bayilerin doğrudan bilgilendirilmesini sağlayan Login ERP Mağaza ve Bayi Yönetimi ile bayiler web üzerinden siparişlerini ve kendi stoklarını oluşturabilir.

Merkezden stokları azalan bir mağazaya gönderim yapmanın yanı sıra gereken durumlarda otomatik sipariş açmayı sağlayan Login ERP Mağaza ve Bayi Yönetimi ile etkili bir stok yönetimi sağlayabilirsiniz. Böylece stoklarınızın entegrasyonundan satışlarda kredi kartı altyapılarına, kampanyaların uygulanmasından stokların görüntülenmesine kadar tüm süreçlerinizde verimlilik sağlayabilirsiniz. 

3121

Orta ve Büyük Ölçekli İşletmeler

Soprano Mobilia olarak ürün tedariğinden üretim, stok ve sevkiyat süreçlerine kadar kaliteli hizmet sunmamıza olanak sağlayan Login Yazılım ile serüvenimiz 2019 yılında başlamıştır. Müşterilerimize beklentilerinin üzerinde kaliteli hizmet verebilmek, ürünlerimizin üretimin her aşamasında takip edilebilirliğini sağlamak ve konfigürasyonlu satış ile üretim yapabilmek Login ERP’yi tercih etme sebebimiz olmuştur. Üretim süreçlerimizde hayal ettiklerimizi gerçekleştirebilmemiz adına Login ERP’ye bizlere sunduğu çözüm önerileri ve destekleri için ayrıca teşekkür ederiz. Daha uzun yıllar yeni ve kaliteli projelerle serüvenimize devam edeceğiz.

Tuncer Ertan
Genel Müdür, Soprano Mobilia
bg
Hemen Ulaşın

Konularında uzman danışmanlarımızdan iş süreçlerinize en uygun çözümler hakkında bilgi alın.