Satış Sonrası Hizmetler Yönetimi

Satış Sonrası Hizmetler, müşterinin bir ürünü ya da hizmeti satın alması ile başlayan ve kullanımı süresince ihtiyaç duyabileceği tüm süreçler ile ilgili dönüş sağlayabileceği ve destek alabileceği bir süreci kapsar. Bu noktada, tüm müşteri ve siparişler ile ilgili bilgilerinin doğru şekilde tutulması, kolay bulunabilir olması çok kritiktir. Satış sonrası hizmetler, tüm servis ve müşteri ağına kaliteli bir hizmet sunduğu takdirde, müşteri memnuniyeti paylaşımı olmakta, marka farklılaştırması artmakta ve marka değeri güçlenmektedir.

Login ERP Satış Sonrası Hizmetler çözümü ile müşterinizin şikayetlerine bağlı olarak şikayet kaynağını, şikayet tanımlarını sistem içerisinde tanımlayabilir ve şikayet giriş kaydını asıl siparişe erişerek sağlayabilirsiniz. Girmiş olduğunuz şikayetleri üretimdeki durumlarına göre izleyebilir ve durumları hakkında bilgi edinebilirsiniz.  Şikayetin çözümlenme durumunda Şikayet Cevap kayıtları oluşturabilir ve akışı sistem içerisinden yürütebilirsiniz.

Login ERP WEB Ekranı ile entegre olan yapısı içerisinde mağaza ve bayilerinizden gelen şikayetleri ortak bir havuzda toplayarak kontrol edebilirsiniz. İzleme ekranları ve raporlamalar ile analizlerinizi yapabilir, sonuçları gözlemleyebilirsiniz.

3091

Orta ve Büyük Ölçekli İşletmeler

Kaliteli ürün ve koşulsuz müşteri memnuniyeti Lazzoni'nin temel değerleri içerisinde olduğundan yapacağımız önemli yatırımlarda tedarikçi firmalarımızda da aynı standartların olması tercih sebebimizdir. Login Yazılım'ın satış sonrası hizmeti ve Login ERP'nin kalitesi ile birlikte modüllerinin başarılı olması bizi bu tercihe yönlendirdi. Her geçen gün iyileştirme adına yeni projelerle karşısına çıktığımız Login Yazılım her zaman desteğini maksimum düzeyde tutup kısa sürelerde firmamızın gelişmesine desteği olmuştur.

Ömür Demir
Tedarik Zinciri Direktörü, Lazzoni Mobilya
bg
Hemen Ulaşın

Konularında uzman danışmanlarımızdan iş süreçlerinize en uygun çözümler hakkında bilgi alın.