Tedarikçi Yönetimi

Satınalma İşlemleri içerisinde, tedariğinizi gerçekleştirdiğiniz satıcılarınız ile ilgili değerlendirmelerde bulunmak, tedarik süreçlerinizin iyileşmesi ve kontrol altında tutulması için oldukça kritiktir. Zorlu rekabet koşullarında alım ve operasyon maliyetlerini  düşürürken kaliteli ürün ve hizmet almanın başlıca yolu tedarik zinciri süreçlerini doğru tasarlayıp yönetmekten geçmektedir.

Login ERP Tedarikçi Yönetimi çözümü ile tedarikçilerinizle gerçekleştirdiğiniz görüşmelerin detaylarını sistemde kaydedebilirsiniz. Tedarikçilerinizi değerlendirmek üzere kriterler belirleyerek bu kriterler üzerinden bir değerlendirme formu oluşturabilir ve satıcı kartlarınızda bu değerlemeler sonucu oluşan puanları görüntüleyebilirsiniz. Tüm işlemleriniz ile ilgili izleme ve raporlamaları gerçekleştirerek analiz ve karar süreçlerinizde bu çıktılardan destek alabilirsiniz.

3097

Orta ve Büyük Ölçekli İşletmeler

Soprano Mobilia olarak ürün tedariğinden üretim, stok ve sevkiyat süreçlerine kadar kaliteli hizmet sunmamıza olanak sağlayan Login Yazılım ile serüvenimiz 2019 yılında başlamıştır. Müşterilerimize beklentilerinin üzerinde kaliteli hizmet verebilmek, ürünlerimizin üretimin her aşamasında takip edilebilirliğini sağlamak ve konfigürasyonlu satış ile üretim yapabilmek Login ERP’yi tercih etme sebebimiz olmuştur. Üretim süreçlerimizde hayal ettiklerimizi gerçekleştirebilmemiz adına Login ERP’ye bizlere sunduğu çözüm önerileri ve destekleri için ayrıca teşekkür ederiz. Daha uzun yıllar yeni ve kaliteli projelerle serüvenimize devam edeceğiz.

Tuncer Ertan
Genel Müdür, Soprano Mobilia
bg
Hemen Ulaşın

Konularında uzman danışmanlarımızdan iş süreçlerinize en uygun çözümler hakkında bilgi alın.