Tedarikçi Yönetimi
Satınalma İşlemleri içerisinde, tedariğinizi gerçekleştirdiğiniz satıcılarınız ile ilgili değerlendirmelerde bulunmak, tedarik süreçlerinizin iyileşmesi ve kontrol altında tutulması için oldukça kritiktir. Zorlu rekabet koşullarında alım ve operasyon maliyetlerini düşürürken kaliteli ürün ve hizmet almanın başlıca yolu tedarik zinciri süreçlerini doğru tasarlayıp yönetmekten geçmektedir.
Login ERP Tedarikçi Yönetimi çözümü ile tedarikçilerinizle gerçekleştirdiğiniz görüşmelerin detaylarını sistemde kaydedebilirsiniz. Tedarikçilerinizi değerlendirmek üzere kriterler belirleyerek bu kriterler üzerinden bir değerlendirme formu oluşturabilir ve satıcı kartlarınızda bu değerlemeler sonucu oluşan puanları görüntüleyebilirsiniz. Tüm işlemleriniz ile ilgili izleme ve raporlamaları gerçekleştirerek analiz ve karar süreçlerinizde bu çıktılardan destek alabilirsiniz.