Masraflar Yönetimi
Etkili bir muhasebe yönetimi, gider ve masrafların kayıt altına alınmasını ve bu sayede bütçe planlamalarının doğru bir şekilde yapılmasını sağlar. Ancak farklı kalem ve türdeki masrafların takibi, girişi ve kontrolleri zaman alan bir süreçtir.
Saha çalışanlarının, masraf bilgilerini web ara yüzünden girerek merkeze gitmek zorunda kalmasını önleyip, yapılan masrafların tür ve dönemlerine uygun şekilde kayıt altına alınmasına olanak tanıyan Login ERP Masraf Yönetimi ile şirketinizdeki masraf ve giderleri sağlıklı bir şekilde yönetebilir, zaman kaybının yanı sıra gereksiz masrafları da önleyebilirsiniz.
Login ERP Masraflar Yönetiminin ‘masraf ekleme’ özelliğinin yanı sıra sınırsız sayıda masraf/gelir merkezi ve gelir/gider kalemi tanımlaması yapılabilir, masraf merkezlerine alt merkezler tanımlayarak hiyerarşik bir yapı oluşturulabilirsiniz. Bu sayede masraf merkezlerinde esnek kırılımlar yaratabilir, miktar ve tutara yönelik muhasebe takibi gerçekleştirebilirsiniz. Login ERP Fatura Yönetimi ve Login ERP Bütçe Yönetimi çözümleriyle entegre çalışan Login ERP Masraflar Yönetimi ile gerçek maliyet ve karlılığı, talep edilen anda ve ayrıntıda, istenen para biriminde görebilirsiniz.