Login TS - Teknik Servis Yönetimi

İşletmenin yapısına bağlı olarak farklı birimlere ulaşan hata bildirimlerinin, hizmet sorunları gibi şikâyetlerin veya talep ve isteklerin yönetilmesi müşteri memnuniyetini doğrudan etkileyerek iş ilişkilerinin sürekliliğini belirliyor. Gelen talep ve şikâyetlerin kayıt altına alınması ve yapılan işlemlerin raporlanması, işletmenin performans ve müşteri memnuniyeti ölçümlerini yaparak daha doğru kararlar almasına ve iyileştirme için gerekli düzenlemeleri yapmasına yardımcı oluyor. Bu doğrultuda gerçekleştirilecek etkili bir servis yönetimiyle, satış sonrasındaki destek sürecinin sorunsuz yönetilmesi şirketlerin satış ve karlılıklarında etkili oluyor.

Süreçleri hızlandırırken müşteri memnuniyetini artırmanıza yardımcı olan Login X-tra SM - Servis Yönetimi bütünleşik ek çözümüyle tüm servis süreçlerinizi iş emri bazında yönetebilir, performans ve müşteri memnuniyetinin ölçülmesini sağlayan raporlamalar yapabilirsiniz. Servis çalışanları değerlendirmeleri gibi analizlerin yapılmasına da olanak tanıyan Login X-tra SM - Servis Yönetimi ile iş yapış şeklinize en uygun servis yönetimini gerçekleştirerek, müşteri ve iş ilişkilerinizin sürekliliğini ve kalitesini sağlayabilirsiniz.  

1410

Kaliteli ürün ve koşulsuz müşteri memnuniyeti Lazzoni'nin temel değerleri içerisinde olduğundan yapacağımız önemli yatırımlarda tedarikçi firmalarımızda da aynı standartların olması tercih sebebimizdir. Login Yazılım'ın satış sonrası hizmeti ve Login ERP'nin kalitesi ile birlikte modüllerinin başarılı olması bizi bu tercihe yönlendirdi. Her geçen gün iyileştirme adına yeni projelerle karşısına çıktığımız Login Yazılım her zaman desteğini maksimum düzeyde tutup kısa sürelerde firmamızın gelişmesine desteği olmuştur.

Ömür Demir
Tedarik Zinciri Direktörü, Lazzoni Mobilya
bg
Hemen Ulaşın

Konularında uzman danışmanlarımızdan iş süreçlerinize en uygun çözümler hakkında bilgi alın.