Login Global Franchise Sistemi

Merkez ve franchise birimleri arasında iletişim sağlamak şirketlerin en zorlandığı konular arasında yer alıyor. Ana merkezin malzeme değişiklikleri, yeni değişkenlerin eklenmesi gibi yeni kararlarının franchise kanalına iletilmesi için kalabalık ekiplere olan ihtiyacın yanı sıra farklı sistem altyapıları kullanmak zorunda kalan franchise ve merkez, iletişimi doğru bir şekilde sağlayamadığında ürün fiyatları ve sipariş süreçleri, dolayısıyla markanın güvenilirliği doğrudan olumsuz yönde etkileniyor.

Bayi ve şubelerin web üzerinden, ekstra bir yatırım yükü olmaksızın güncel bilgilere ulaşmalarını ve süreçlere dahil olmalarını sağlayan Login Bayi ve Franchise Portalı franchise yönetimine kapsamlı çözümler sunuyor. Tüm dünyadaki franchise birimlerinizi merkezi bir yapıdan yönetmenize olanak tanıyan Login Web Business Suite Franchise Sistemi ile franchise birimlerinizin merkezdeki güncel bilgilere anında ulaşmasını, bu sayede tüketici tercihlerini yönlendiren ‘doğru ve zamanında teslimat’ konusunda gerekli önlemleri alabilmelerini sağlayabilirsiniz. Franchise birimlerinizin kendi mağazalarına özel muhasebe tutma, satış ve tahsilat yapma, müşteri ilişkileri yönetimiyle şikayetleri girme, web üzerinden sipariş girme ve üretimi anında sorgulama gibi yeteneklere kavuşması sayesinde tüm franchise’larınızla tek sistem üzerinde entegre çalışan bir şirket haline gelirsiniz. Stok entegrasyonundan müşteri ilişkileri yönetimine kadar her alanda sağlanan entegrasyon sayesinde franchise ekibinizin iş yükünü azaltabilirsiniz. Başka ülkelerdeki yerel programlarla da entegre çalışabilen Login Web Business Suite Franchise Sistemi ile farklı ülkelerdeki uygulamaları da sorunsuz bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.  

1437

Soprano Mobilia olarak ürün tedariğinden üretim, stok ve sevkiyat süreçlerine kadar kaliteli hizmet sunmamıza olanak sağlayan Login Yazılım ile serüvenimiz 2019 yılında başlamıştır. Müşterilerimize beklentilerinin üzerinde kaliteli hizmet verebilmek, ürünlerimizin üretimin her aşamasında takip edilebilirliğini sağlamak ve konfigürasyonlu satış ile üretim yapabilmek Login ERP’yi tercih etme sebebimiz olmuştur. Üretim süreçlerimizde hayal ettiklerimizi gerçekleştirebilmemiz adına Login ERP’ye bizlere sunduğu çözüm önerileri ve destekleri için ayrıca teşekkür ederiz. Daha uzun yıllar yeni ve kaliteli projelerle serüvenimize devam edeceğiz.

Tuncer Ertan
Genel Müdür, Soprano Mobilia
bg
Hemen Ulaşın

Konularında uzman danışmanlarımızdan iş süreçlerinize en uygun çözümler hakkında bilgi alın.